Bijna voorbij... - Reisverslag uit Ivoryton, Verenigde Staten van Gianna Paulussen - WaarBenJij.nu Bijna voorbij... - Reisverslag uit Ivoryton, Verenigde Staten van Gianna Paulussen - WaarBenJij.nu

Bijna voorbij...

Blijf op de hoogte en volg Gianna

28 Juli 2015 | Verenigde Staten, Ivoryton

Over drie weken is het al het einde van camp... De tien weken vliegen voorbij, helaas. Ik heb sinds zondag nieuwe kinderen gekregen, ze zeggen de tweede en derde sessie kinderen anders zijn dan de eerste sessie kinderen. Na een week met de nieuwe kinderen, kan ik dat zeker beamen. Het is niet echt positief, er wordt nu opeens gepest, kinderen hebben heel snel heimwee, ze luisteren niet, hebben een hele oppervlakkige houding naar je toe.. Mijn eerste sessie kinderen waren echt stuk voor stuk toppertje, dat zijn deze absoluut ook! Alleen je moet in deze kinderen meer energie steken, wat je op het moment gewoon tekort komt. Je bent dag in dag uit bezig met kinderen en die vreten gewoon energie! Je moet voor 12:30 in je tent zijn en persoonlijk lig ik als ik niets meer voor de unit hoef te doen al samen met de kinderen in bed! Dagjes vrij zijn; strand, winkelen, stad bezoeken, slapen en veel plezier hebben. Je hebt die dagen vrij ook echt nodig! We zitten nu tegen de laatste loodjes aan en die zijn gewoon zwaar!
Buiten hét moe zijn, bevalt het mij hier prima! Het weer is super goed, de activiteiten vervelen nooit en het blijft gewoon super mooi hier!

Ik heb bijna alles gepland voor mijn tweeënhalve week reizen na kamp! Het wordt sowieso een mooi reisje en als alles definitief is zal ik het zeker op de blog zetten. Zo dat jullie mij ook kunnen volgen tijdens mijn reis! Het eten van de chef wordt met de dag minder helaas, heel veel vet zit erin en is eigenlijk niet genoeg om op te teren... Ik heb het gevoel dat ik met de dag groei hier! Typisch iets voor mij om te denken, maar ik heb het gevoel dat het klopt haha! Morgen hebben we unit day! Gossip girl is het thema! Alle activiteiten die we dan doen staan in verband met dat thema! Onze vorige unit day was, dokter suzz! Heel erg groot succes, dus hopen dat morgen net zo'n succes wordt! Normaal zien onze dagen er altijd hetzelfde uit!
-Ontbijt
-Tent en unit jobs
-Roeien, kanoën, zeilen, kajakken etc.
-Zwemles
-Eerste vrije periode
-Lunch
-Rustuurtje
-Derde en vierde periode lessen; voetballen, koken, watertrampoline, ropes, hockey, boogschieten etc.
-Tweede vrije periode
-Avondeten
-Tent night, unit night, sherwood night, CO unit night!

Sherwood night is met alle meiden van het kamp en CO unit night is met reservation iets samen doen! Je hebt dagen zoals zondag die afwijken van dit schema! Op zondag is all camp day en doe je iets met het hele kamp, je hebt een overnight dag of een kanoën overnachting, beach day etc!

Hoe het er nu uitziet, zou ik best terug willen komen volgend jaar als dat kan met school! Je bent aan het werken de hele zomer en het is heel vermoeiend, maar je krijgt er zoveel voor terug! En het contact tussen de counselors en het contact tussen de kinderen is gewoon super! Je hebt een nieuwe familie erbij en dat is echt je camp family!! Ik had dit voor geen goud in de wereld willen missen!

  • 29 Juli 2015 - 06:38

    Papa:

    Beste grote smurf, even doorbijten en de laatste loodjes heb je gehad. Geniet ook van deze weken. Dan worden de after camp weken helemaal super. Let goed op jezelf, ik mis en hou van je en tot binnenkort. Papa
    Ps ben benieuwd naar alle verhalen en foto's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gianna

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 725
Totaal aantal bezoekers 2170

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

07 Juni 2015 - 02 September 2015

Amerika 2015

Landen bezocht: