First time USA - Reisverslag uit Ivoryton, Verenigde Staten van Gianna Paulussen - WaarBenJij.nu First time USA - Reisverslag uit Ivoryton, Verenigde Staten van Gianna Paulussen - WaarBenJij.nu

First time USA

Blijf op de hoogte en volg Gianna

14 Juni 2015 | Verenigde Staten, Ivoryton

Hoi allemaal! Ik leef nog! Ik ben hier nu een week en alles bevalt super goed! Ik heb hele leuke mensen ontmoet en het is hier prachtig! De omgeving waar ik zit is echt super! Vanaf New Heaven wordt het pas mooi eigenlijk. New York is op een andere manier mooi, daar ben ik een hele dag geweest, voordat we naar het kamp werden gebracht. De reis naar de USA was slopend, dat kwam omdat we best lang moesten wachten in Polen.. Gelukkig hoefde ik deze reis niet alleen te maken, ik ben naar de USA gereisd met Bauke, Deshon en Charley. Allemaal Nederlands en super lieve mensen. Vergeleken met Nederland, is hier alles super groot. Vooral in NY. De gebouwen, de centrums, de cola en de Mac donalds. We hebben deze week livegarding week gehad. Dit hebben we nodig dat we zonder support van andere counselors met de kinderen kunnen zwemmen en op tripjes kunnen. EN YESSS ik heb de toets en de praktijk lessen gewoon gehaald. In het begin waren de lessen best moeilijk te volgen, doordat alles in het Engels gegeven wordt, maar het wordt met de dag beter. Ik hoop dat ik aan het eind van deze drie maanden echt goed Engels kan praten. Ik heb twee dagen geleden ook gehoord in welk kamp ik zit. Ik zit in highlands, dat zijn meisjes van 10/11 jaar. Zondag komen de kinderen en deze week wordt samen met de counselors van mijn groep alles klaar maken voor de kinderen en zorgen dat we echt een groep worden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gianna

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 2167

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

07 Juni 2015 - 02 September 2015

Amerika 2015

Landen bezocht: